Lev livet du älskar

Hemsedalingen

Publicerad 2011-04-26 00:11:07 i Allmänt,

hemma igen efter fem härliga dagar i norge, Hemsedal, hos bror och hans galna gäng! Det blev en lugn resa med mor och far och var verkligen precis vad jag behövde! Skidåkningen på förmiddagen och på eftermiddagen när det blev för mycket vatten i backen var det bara att sitta i solen och njuta. Har haft en lugn och skön helg och ser fram emot denna vecka! Det är verkligen jätte skönt att vara hemma, sin egen säng, sin egen dator & Träffa Andreas fan vad jag har saknat dig min tokunge! men kanske framförallt Sofia som jag inte träffat på läääänge nu!!


Ps det är verklien piss just nu att ha en så strikt kost, men en vecka avklarad så nu ger jag mig in på vecka två, eller ja till och med dag ett vecka två också avklarad! En dag i taget! :)

Btw visste ni att en kalkon kan drunka om den står med öppen mun rakt upp när det regnar?! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela