Lev livet du älskar

Jätte sköna sol...

Publicerad 2011-04-14 20:15:12 i Allmänt,

Ja vilken härlig dag det har varit! kom ut från ica, det blir nästan som ett fängelse , man vet inte vilket väder det är förrens man slutar eller ska slänga kartonger. Solen sken när jag klev ut i cevila kläder igen! Inköpte en hel del nya saker till skafferiet. Nya uppdateringen inga kolhydrater, alkohol, socker, soja, majs eller frukt! vilket SUGER ! Men jag kan inte annat än att acceptera och göra det bästa av det. Men det är As svårt att komma på vad man ska äta istället. Men det får bli Kött och gränsaker. Men till frukost liksom?!?!
Jaja det ska jag fundera ut ordentligt!


Satte mig och funderade över livet och lapade sol vid ihåliga eken i skäggan! Åhh va mysigt det var. Sedan grillade jag pannbiffar till mig och Mammsen! Älska Våren det luktar så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela