Lev livet du älskar

PwC

Publicerad 2011-05-14 10:54:35 i Allmänt,

det var ett tag sen sist, det kan bero på att jag dag ut och dag in har kämpat med att må bättre. Få magen i kontroll och få in nya rutiner. Jag har gått ca 40 min varje dag och gjort zonövningar som ska hjälpa magen på vägen, kämpat med att jag inte fått träna! 

De här veckan har gått fort och har varit händelserik, i Tisdags jobbade jag min sisa dag på Ica och i Torsdags började jag på mitt nya jobb i Täby Centrum, på ett revisionskontor över biografen! Är helt slut i huvud och kroppen efter allt nytt att lära sig, men jag får känslan att jag kommer att ha det toppen där! :) 

Vill tacka alla underbara männiksor jag har omkring mig som hjälper mig vidare hela tiden! :)
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela