Lev livet du älskar

BRA PLAN

Publicerad 2010-05-17 22:47:50 i Allmänt,


Känner att mina  måndagar kommer att bli drömdagen i sommar. Böjar sex och slutar halv två. som idag tillexempel. Första dagen vi egentligen kan kalla sommar.. och jag hinner lagom hem till de bästa soltimmarna. (Ja för linneas känsliga hy)
Jag och garmis hade planerat att åka till dommarudden, träna och sedan slappa på stranden. men vi cyklade hem till henne från jobbet och liksom fastnade där i solstolarna i värmen. Det var ganska synd om oss då. Senare blev det heller ingen träning utan glass och Hitta Nemo i soffan! En helt fantastiskt bra film får jag lov att säga! ;D


Kort och gott är grymmt nöjd med dagen! Så god natt och försök sova lika gott som jag kommer göra. I natt blir det nog till att drömma om Nya Zeeland!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela