Lev livet du älskar

CIRKELTRÄNING

Publicerad 2010-05-18 23:23:52 i Allmänt,


Kan det bli lökigare än det är på friskis och svettis i Åkersberga! Efter 1 ½ timmes Cirkelträningspass var kroppen som ett vandrande vattenfall eller ja det tog drygt fem minuter innan karusellen drog igång. 
Men det var verkligen värt det för jag tror inte det kan bli mycket skönare att komma hem, lägga sig i soffan, känna sig så jäkla duktig som tränat, få vara lite småäckligt klibbig och äta blåbär med yoghurt! Nje jag tror inte det.
Fast som i många fall så är det något allvarligt fel på mig. Jag kommer inte hem och är superdöd i soffan utan sitter och är taggad på att träna mer. Börjar med att städa mitt rum tex. Kan jag någon gång komma till en punk där det är lite balans mellan hets och chill.




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela