Lev livet du älskar

HARDCORE

Publicerad 2010-05-23 20:20:15 i Allmänt,




Kvar sist på fetsen. ska upp och jobba kvart i 6.45.

IHL-Reunion! Jag mår riktigt bra innombords när jag har träffat er. Det är bara vi som ka ha det så gött även om vi inte träffats på månader. Johan berg var hemma igen endast för kvällens ära! Helt underbart. Jag blir lite besviken på att många drog hem tidigt men så är det när man inte bor i närheten av varandra. Eller jag kan inte säga besviken, ledsen för att inte få träffa de mer under den kvällen.
Jag Jimmsa, Johan och Emil var de sista kämparna som satt kvar och chillade. Lite heta diskussioner, som vanligt inom vårt envisa gäng, gjorde att 1/3 av testosteronet drog sig hemmåt.
kul att träffa alla igen. Lüppert, Larsson, Felicia, Elin, Elsa, Åsa, M-urre, Mathias, Danne, Johan, Emil, Jimmy,



Mysigt att jag fick shotten med Prillan. Jäger + snus = mumma






 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela