Lev livet du älskar

MATFEST

Publicerad 2010-05-30 18:06:13 i Allmänt,


Åhh gus va det har varit roligt att jobba idag! eller?! Det har varit super varmt och skönt ute och jag har varit inne på ica och stått vid en ugn hela dagen. kan man tycka att det är kul att jobba då. Ja om man stannar inne och låtsas att det regnar och njuter av det störda och hel sköna sällskapet jag har på jobbet!

Står precis och lagar mat till mammsen och pappsen. Morsdag och deras bröllopsdag idag! Jag älskar verkligen att laga mat. Gör lite grillspett potatissallad. kalla såser och kyckling! Radion går på högvarv i tackt med mina fötter och höfter. eller ja i takt vet jag inte, men jag är glad att det inte sitter gömda kameror i huset iallafall! För här är det matfest! 

Efterrätten kommer bli den bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela