Lev livet du älskar

PIZZA

Publicerad 2010-05-29 01:09:54 i Allmänt,


Jag börjar bli grymmt rutinerad nu på jobbet. hinner med det där lilla extra också! Kanske att jag ändå kan bli en bra brödansvarig. Har haft stora tvivel på mig själv!

Idag fick bli min onyttiga dag denna vecka. när jag kom hem började jag med att baka hemma gjorda pizzor. Det blev en Calzone ála Linnéa och en Scrimp ál Forno. (Skulle kunna heta så på riktigt) Det blev sjukt goda. De blev även godkända av broder och hans vänner. Dock pratade hampus i sömnen när han sa det så man vet inte om det var sant eller dröm. älskar dock personer som pratar i sömnen. allt blir så knasigt.
min vän petra kom över på troligtsvis den sista spontanträffen för lltid. det kommer inte alls vara lika nära om vi haft hela livet. men det klara vi. 'Ait mait! Det blev lite Glass, blåbär och oboy! Kan inte bli mycket bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela